poniedziałek, 28 stycznia 2013

Pudełko pełne skarbów










Gdy po raz kolejny sięgałam do koszyka w celu uatrakcyjnienia swojego wyglądu ;) za pomocą kolczyków, ogarnęła mnie ochota wywalenia całej zawartości w otchłań kosza na śmieci. Chaos, tylko tak można to określić. W ostatnim momencie się powstrzymałam i postanowiłam zrobić porządki biżuteryjne. Do tego celu wykorzystałam pudełko drewniane tzw. herbaciarkę. Ozdobiłam metodą decoupage w kolorach pasujących do mojego salonu czyli szarości i biel.
Jak każda moja domowa praca przebiegała z udziałem Wojtula, więc jego udziałem był wybór serwetki (wyboru dokonał spośród 3 serwetek:).

























Jestem z niego bardzo zadowolona, mieści w sobie głównie kolczyki, pierścionki i bransoletki.
W przegródkach biżuterię posegregowałam kolorami, to bardzo ułatwia mi poszukiwania:)

2 komentarze:

  1. Witam,
    przepraszam za zaległości w zaglądaniu do Ciebie!
    Ale już jestem patrzę co u Ciebie...przeurocze pudełeczko :) też kiedys miałam problem z biżuterią, a mam jej tak wiele, że kupiłam sobie taki metalowy kufer z szufladkami i przegródkami, jaki noszą kosmetyczki.... haha :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna skrzyneczka z pięknym motywem:)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu