sobota, 6 kwietnia 2013

Zapiekanka z jajkiem


Gdzieś w internecie wyszperałam zdjęcie z jajkiem zapiekanym w chlebku, zdjęcie tak mnie urzekło, że postanowiłam spróbować (w końcu mówi się, że jemy oczami). Zapiekane bułeczki gościły dzisiaj na śniadanie :)
Przygotowanie takich bułeczek jest bardzo proste i szybkie.


Do przygotowania potrzebujemy: 
- bułka
- wędlina
- ser żółty
- jajko
- zielona pietruszka
- sól, pieprz

Przygotowanie:
Na początek odcinamy wierzch bułki, środek wydrążamy. Na dnie bułki ułożyłam wędlinę i ser na wierzch wybiłam delikatnie jajko, całość doprawiłam solą i pieprzem. Bułki zapiekałam w 200 stopniach do momentu ścięcia się jajka. Przed podaniem posypałam posiekaną zieloną pietruszką. Oczywiście kanapka może być wypełniona innymi produktami dobrymi do zapiekania, zależy od upodobania.
Smacznego
LuLa




2 komentarze:

  1. wspaniała :) od dawna mam na taką ochotę a nigdy nie robiłam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. A tego to koniecznie spróbuję! Nie ma inne opcji!

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu