wtorek, 17 kwietnia 2012

Naleśniki inaczej

  Rodzina przejedzona jajkami faszerowanymi, sałatkami majonezowymi, pieczonymi mięsami i innymi wielkanocnymi przysmakami. W związku z tym dzisiaj przygotowałam naleśniki w sosie karmelowym. Sos był inspirowany przepisem P. z blogu gertrusia.blox.pl na kajmak do mazurków. Przygotowanie mojego sosu również rozpoczęłam od  karmelizowania cukru, a następnie cały czas mieszając dodałam śmietanę 30 %. W trakcie redukcji sosu dodałam jeszcze sok wyciśnięty z połówki pomarańczy, a następnie drugą połowę tegoż owocu pokrojoną w plastry. Na zakończenie w sosie podgrzałam naleśniki złożone na 4 części i podałam z łyżką jogurtu greckiego na każdym. Polecam. Danie wyjątkowo smaczne, a nie wymagające dużo czasu ani pracy. Tym bardziej, że u mnie naleśniki były " produktem ubocznym" przy przygotowaniu krokietów z kapustą i grzybami - moich ulubionych. Niestety zdjęć brak, gdyż w porze robienia przeze mnie dania i konsumowania  go przez rodzinę LuLa czyli blogowy fotograf była w pracy i nie miałam możliwości zawezwania jej na pomoc. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu